REGULAMIN

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  • Zamówienia przyjmowane są bezpośrednio przez stronę www.alexrose.pl
  • Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.
  • Kupujący składający zamówienie płatne z góry zobowiązuje się opłacić je w ciągu 14 dni. Jeśli wpłata w tym czasie nie wpłynie zamówienie zostanie anulowane.
  • Zamówienia można opłacić przelewem na podany nr konta lub gotówką za pobraniem. Usługi można opłacić z góry przelewem lub w trakcie naszego spotkania gotówką.
  • Dokument sprzedaży wysyłam drogą mailową po wysyłce zamówienia lub po realizacji usługi wraz z wiadomością podsumowującą.
  • Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu opłacenia zamówienia.
  • Klient może wycofać złożone zamówienie do momentu wysyłki mailowo pod adresem info@alexrose.pl.
  • Realizacja zamówienia płatnego z góry rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty.
  • Czas realizacji zamówienia standardowo wynosi do 5 dni roboczych. Dokładam wszelkich starań, by był jak najkrótszy.
    Termin realizacji zamówień specjalnych jest ustalany indywidualnie.
    Czas wysyłki może ulec wydłużeniu gdy będę za granicą. W takim wypadku termin najbliższej wysyłki będzie podany w komunikacie na stronie sklepu.
  • Dostawa towaru odbywa się na terenie Polski w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
    Do zamówienia doliczane są koszty przesyłki w zależności od wybranej metody:
    • Poczta Polska – 10 zł (za pobraniem – 15 zł)
    • Paczkomat – 14 zł (za pobraniem 16 zł)
    • kurier FedEX- 16 zł (za pobraniem 18 zł)
      Istnieje możliwość dostawy innym kurierem po wcześniejszym uzgodnieniu.
  • Wszystkie produkty oferowane w Sklepie internetowym alexrose.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
  • Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i wprowadzania w nich zmian.
  • Wszystkie ceny podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.

ZWROTY I REKLAMACJE

  • Kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.
  • W przypadku odstąpienia od umowy należy zgłosić chęć zwrotu przez formularz kontaktowy i odesłać towar przesyłką rejestrowaną na otrzymany adres.
  • Zwracany produkt powinien być w stanie niezmienionym: pozbawiony zapachu, czysty, w oryginalnym opakowaniu, a ponadto zapakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
  • Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru, a w przypadku zwrotu całego zamówienia również najniższego z dostępnych kosztu przesyłki.
  • Pieniądze zostaną zwrócone przelewem na konto klienta w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
  • Koszt zwrotu towaru przechodzi na kupującego.
  • Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 roku zwrotowi lub wymianie nie podlegają produkty wykonywane na zamówienie, spersonalizowane według wytycznych klienta (czyli np. w kolorze, który nie jest dostępny w ofercie).
  • Reklamację można złożyć do 30 dni od otrzymania paczki.
  • Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia.
  • Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny pozbawiany wad, a jeśli będzie to niemożliwe, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  • Reklamacji nie podlega różnica kolorystyczna wynikająca z indywidualnych ustawień monitora.
  • Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: ec.europa.eu/consumers/odr/

POLITYKA PRYWATNOŚCI I OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

  • Strona www.alexrose.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych”. Zgodnie z tą ustawą klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. W tym celu należy wysłać maila na adres info@alexrose.pl.
  • Strona www.alexrose.pl przestrzega zasad prywatności osób fizycznych korzystających z serwisu.
  • Niniejsza Polityka Prywatności ma zastosowanie do danych osobowych klientów sklepu internetowego działającego pod adresem www.alexrose.pl, którzy dokonują lub zamierzają dokonać zamówienia w Sklepie.
  • Administratorem danych osobowych klientów sklepu w rozumieniu przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych jest sklep www.alexrose.pl
  • Dane osobowe klientów przetwarzane są przez stronę w celu prowadzenia sklepu, a w szczególności: 
    • świadczenia dostępnych za jego pośrednictwem usług,
    • obsługi procesu rejestracji konta,
    • logowania do konta,
    • zapewnienia sprawnego funkcjonowania sklepu,
    • tworzenia wewnętrznych raportów i analiz,
    • tworzenia statystyk oglądalności podstron serwisu sklepu,
    • dostosowania serwisu sklepu do potrzeb klientów,
    • zawarcia i wykonywania umowy sprzedaży produktów (włącznie z dostawą produktów) i obsługi reklamacji.
  • Informacje dotyczące klienta nie zostaną ujawnione żadnej osobie trzeciej bez zgody klienta.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia dn. 2.03.2000 (Dz.U. z 2000 r. Nr 22 poz.271 z kolejnymi zmianami). Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy rzeczowo i miejscowo dla rozstrzygnięcia sporu.